По-добро обслужване на гражданите и бизнеса
ПРОЕКТ „Служителите на Община Хисаря – компетентни и мотивирани за по-добро обслужване на гражданите и бизнеса
Спечелен проект по Оперативна програма „Административен капацитет” „Служителите на Община Хисаря – компетентни и мотивирани за по-добро обслужване на гражданите и бизнеса”, по Схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO002/12/2.2-07, Подприоритет 2.2
„Компетентна и ефективна държавна администрация”, Приоритетна ос ІІ. „Управление на човешките ресурси” по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013 г.
Общата цел на проекта е насочена към подобряване на дейността на Община Хисаря чрез повишаване на качеството на работа на служителите й.
Специфичните цели, които Общината си поставя с реализацията на този проект, са повишаване на компетентността на служителите на община Хисаря съобразно длъжностите, които заемат и функциите, които изпълняват, повишаване на професионализма на служителите в общината за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса на територията на общината, както и повишаване на мотивацията на служителите в общината.
Тези цели са насочени основно към развитието на човешкия ресурс в общината за осигуряването на качественото изпълнение на общинските дейности и добро административно обслужване.
Удовлетвореността на гражданите, бизнеса и посетителите на Община Хисаря от качеството на обслужване, което получават и от устойчивостта на градската среда пряко зависи от компетентността и адекватността на служителите в общината. Непрекъснатото развитие на човешките ресурси както в Общината, така и във всяка една организация може да стане само чрез продължаващи обучения, което е в основата и на концепцията на ЕС за учене през целия живот.
Покана за участие в заключителна пресконференция